Bærekraftig utvikling

Barna skal lære å ta vare på seg sjølv, kvarandre og naturen. Bærekraftig utvikling omfatter natur, økonomi og sosiale forhold og er ein forutsetning for å ta vare på livet på jorda slik vi kjenner det. Barnehagen har derfor en viktig oppgave i å fremje verdiar, haldningar og praksis for eit meir bærekraftige samfunn. Bærekraftig utvikling handler om at mennesker som lever i dag, får dekka sine grunnleggande behov uten å øydelegge framtidige generasjonars mulighet til å dekke sine. Det handler om å tenke og handle lokalt, nasjonalt og globalt. Barnehagen skal bidra til at barna kan forstå at dagens handlinger har konsekvenser for framtida. Furuhaugane barnehage har dei siste åra hatt særskilt fokus på overforbruk og å redusere det, sortering og gjenvinning, redusere bruken av plast og å ta vare på naturen.